Sunday, January 12, 2014

За колелото...

...с много любов.Моето е зазимено, но като гледам положителните температури, може и да го изведа на разходка. :)
А ми се иска да спомена един чудесен маршрут, който мечтая да покоря в скоро време-Трансродопи . Създаден е официално 2013 година, покрива площ от около 500 км., като се разделя на 17 отсечки с различна дължина.Тръгва се от Триград, а крайната точка е град Кърджали и минава през маркирани маршрути през Източни Родопи.Аз лично бих я взела по обратния начин.Последните години открих, че карането на колело пасва много на личността ми, а едно такова приключение би било повече от сбъдната мечта.

А хора като тези тук ме карат да се чувствам виновна за това, че съм оставила колелото си в коридора и чакам лятото за да го извадя.
 


Като цяло твърдо поддържам мнението, че колелото е най-добрият начин за предвижване на кратки разстояния (а защо не и дълги) в топлите месеци.За съжаление инфраструктурата на българския град не е най-благоприятна за велосипедисти, но винаги може офроуд :) Моят червен приятел , например, много пъти е изпитал малките странични улички на Търново, макар и да ми се иска да го ползвам по-често.Защото и това, както всичко останало, изисква някаква доза дисциплина.
А вие обичате ли колелата си?




No comments:

Post a Comment