Monday, June 23, 2014

Еньовден

Утре е дългоочакваният от мен Еньовден- мисля си за него от зимата. Обаче за зла беда, ядовете, черногледството и негативните енергии, които генерирах напоследък, ме удариха под в кръста, и ето, че на, няма да успея да го отпразнувам подобаващо. Урокът беше изключително недвусмислен , защото все забравям колко е важно духовното здраве и колко тясно свързано е то с физическото. Без да се философствам излишно , за мен е важно да вярвам , че всяка нощ е магична и, че билките са лечебни не само на Еньовден. Ако нямате време или като мен не сте във форма, можете да проследите един прост обичай- тази вечер напълнете глинен съд с вода и го оставете да пренощува някъде на открито, по възможност в посока Изток. Народът казва, че в нощта срещу Еньовден водата става най-лековита, а сутринта Слънцето се оглежда в нея (аз лично смятам да я ползвам за измиване на болни места). Много са историите за този чисто езически празник, но каквото и да казват поверията, енергиите на земята се раздвижват осезаемо на този ден. Повече за обичая тук. Повече за билките ето тук.






снимки/ photos:Google

No comments:

Post a Comment