Tuesday, March 24, 2015

Still life (още съм тук)

Какви седмици само! Твърде много неща се случват без да успея да разбера кога, толкова много промени, задачи, толкова стоене на затворено, толкова малко време за навън. Все повече се налага да превръщам  дома си в работилница и класна стая, а кухненската маса в своеобразно ателие - било то за колоритна закуска, за творене или четене. Липсва ми карането на колело, липсва ми планината, липсва ми пролетното препичане в парка и най-вече чувството за движение. Знам, че този наложителен застой ще ме научи на нови неща и ще правя изкуство междувременно, моля се и грандиозните промени, които предстоят,  да водят до нещо добро... Така или иначе, мисля, че преборих физически зимата, ще се науча да преборвам и усещането, че зимата отвътре все още продължава...








п.п. Последната снимка е правена в нашата галерия "Таралеж", която след седмица няма да съществува. За това, обаче, ще говоря като събера сила.

No comments:

Post a Comment