Friday, December 29, 2017

* * *

Аз съм човек на списъците и равносметките. Обичам всичко да ми е ясно и класифицирано, да е подредено по определен начин, да знам кое къде е и винаги да мога да го намеря в случай на нужда. Като започнем от шкафовете вкъщи, минем през книгите и IMDB списъка ми с филми, та стигнем до мислите и спомените.
В предпоследния ден на 2017, вярна на себе си, обхождам и пренареждам всичко, което съм запомнила и ми се е случило през годината. Беше още една особена година по пътя ни, с много изкачвания и спадове, с успехи, с нови хоризонти, със загуби на близки, с нови приятелства, с преодолявания на големи страхове и със създаване на мънички нови, с танци и обич, с люшкания по вятъра и леки корабокрушения, с тъги и с радости, с търсения и намирания, с първото правене на много неща - завършването на учениците от първия ми випуск, първо летене със самолет, първа награда в изложба, първи копки в нов двор, първи крачки като 30 годишна...
Като тегля чертата и виждам, че всичко и тази година е било каквото е трябвало да бъде, че още няколко урока са били научени, че още малко по-мъдра съм станала. И си мисля, че каквото и да дойде нататък, все ще е в моя полза, все ще е пътят, който да следвам, все ще има подадени ръце за помощ, за прегръдка, за наздравица.
Благодарна съм!Бъдете и вие, бъдете светли, бъдете обичащи,бъдете сигурни, че доброто е в нас и около нас, търсете го, възпламенявайте го, където е угаснало!Бъдете търпеливи, бъдете даващи и прощаващи, защото само така можем да постигнем баланс в света, който силно се нуждае от стабилност в момента!




No comments:

Post a Comment